Dostawę zamówionych produktów realizujemy za pomocą:
Firmy kurierskiej DPD
Paczkomaty Inpost
Oferowane w Naszym serwisie produkty, które mogą Państwo umieścić w koszyku, mamy na stanie. A to pozwala Nam na natychmiastową realizacje zamówienia.
Harmonogram wysyłek:
Kurier DPD od poniedziałku do piątku.
Paczkomaty Inpost od poniedziałku do niedzieli.
Nadajemy natychmiast po złożeniu, i potwierdzeniu zamówienia, według poniżej wskazanego harmonogramu wysyłek.
Zamówienia złożone, i potwierdzone do godziny 11:00, wysyłamy tego samego dnia.
Zamówienia złożone, i potwierdzone po godzinie 11:00, wysyłamy następnego dnia roboczego.
Cennik wysyłek:
Kurier DPD:
Paczka za pobraniem do 30kg: 25 pln
Paczka przy wpłacie na konto do 30kg: 19 pln
Z chwilą nadania przesyłki kurierem DPD na adres zamawiającego, otrzymają Państwo informację na wskazany w zamówieniu adres mailowy, bezpośrednio z firmy kurierskiej, o planowanym terminie doręczenia, wraz z numerem listu przewozowego, który można śledzić na stronie firmy DPD, link do śledzenia przesyłek DPD.
Paczkomat Inpost:
Paczka Gabaryt "A": 17 pln
Z chwilą umieszczenia przesyłki w paczkomacie Inpost, otrzymają Państwo informację na wskazany w zamówieniu adres mailowy, jak i numer telefonu bezpośrednio z firmy Inpost, o aktualnym statusie przesyłki, którą można śledzić na stronie firmy Inpost, link do śledzenia przesyłek Inpost.
Reklamacja realizacji zamówienia / dostarczenia produktu
W momencie odebrania przesyłki przez kuriera, bądź umieszczenia przesyłki w paczkomacie, Firma Królak nie ma wpływu na szybkość jej doręczenia przez spedytora. Jeżeli proces przebiegł według opisanego wyżej harmonogramu wysyłek, przesyłka teoretycznie powinna zostać doręczona następnego dnia roboczego.
W przypadku opóźnienia w doręczeniu służymy pomocą, pozostając z Państwem w ciągłym kontakcie, informując o przebiegu wydarzeń. Jeżeli przesyłka nie dotrze do adresata w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt, przyłożymy wszelkich starań aby wyjaśnić sprawę.
Telefoniczny dzwoniąc pod numer: +48 604 453 878
Mailowy wysyłając wiadomość na adres: sklep@firma-krolak.com.pl
W przypadku zaginięcia przesyłki, Firma Królak na podstawie posiadanego dowodu nadania zgłasza w terminie regulaminu spedytora reklamacje. Rozstrzygnięcie reklamacji może trwać nawet do 6 tygodni od momentu zgłoszenia reklamacji - jest to zależne tylko, i wyłącznie od regulaminu spedytora.
Firma Królak w tej procedurze nie bierze udziału, i nie ma na proces żadnego wpływu.
Po otrzymaniu od spedytora pisemnego oficjalnego potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona, i zaginęła Firma Królak zwraca odszkodowanie otrzymane od spedytora zamawiającemu.